Nu ringde dagis och talade om att allt gic...

Publicerat 2011-03-14 13:43:25 | i kategori

Nu ringde dagis och talade om att allt gick jättebra. Jag blev barnsligt överlycklig när dom sa att hon hade sovit innan maten, ätit jättebra och efter de/nu lekt och dansat massor :) jag är SÅ stolt.. Jag behövde inte skynda mig för att hämta hem henne men skulle komma innan halv 3 iaf. Så jag lägger mig på soffan 20min. Nu är jag avslappnad till max!

Postat av: Marlene

Jo, tyvärr så är vi det sedan 10 månader tillbaka. Men jag och ned har det riktigt bra :) han saknar sin pappa emellanåt, men de träffas ju med MAX 3-4 dagars mellanrum.. + att han är där varannan helg!

Vad kul att du lämnade en kommentar! :)

2011-03-14 @ 19:14:27
URL: http://bymarlees.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att det gick så bra på förskolan idag. Det värmer mammahjärtat :)

2011-03-14 @ 20:54:33
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: