Kvällen är här för längesen!

Publicerat 2011-03-16 00:00:12 | i kategori

Vi har haft en relativt bra dag, lite tråkigheter också men hoppas på gladare miner någongång!?
Jaja.. Kvällen har iaf bestått av MYS med min lilla plutta. finns det något bättre? Nja, det kanske skulle vara när dom skrattar sådär så dom kiknar och tittar på en, visst? :o) De små liven är otroliga!
Jag ska alltid, i resten av mitt liv göra mitt absolut bästa för att denna lilla dam ska vara så lycklig som möjligt


Imorgon är de ledigt från dagis för lilla J, likaså torsdag! Det märks verkligen på Joline att det tar på henne med allt bus, hon är mkt tröttare här hemma om kvällarna. Fast tro inte att vi får mindre att göra för det! oh nej hon gör lika mycket bus här hemma efter dagis fast på kortare tid nu istället innan hon somnar sina 2 timmar tidigare än förut..

Mammigheten har släppt lite, Syster Emm är poppis nu och jag börjar få gå upp i trappen igen utan hysteriutbrott. Jag tror både Emm och Dagis har påverkat det mycket. Hon börjar nog förstå att mamma faktiskt kommer tillbaka snart ;o)

Dagis idag gick likabra som igår!
Efter 20 minuter lämnade jag.. den där bruden är allt en tuff brud numera ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: