Jag har inte gått och dött ;) vi har bara ...

Publicerat 2011-03-06 16:34:17 | i kategori

Jag har inte gått och dött ;) vi har bara mycket att göra nu. Vi har i 2 dagar flyttstädat i huset.. Nu känner jag ännu mer hur oerhört glad jag är att vi flyttat därifrån! Och jag är evigt tacksam för den hjälp vi får av jolines farmor och farfar. Ni är GULD värda! Nu börjar vi bli klara och det ska bli så skönt att lämna ifrån oss nycklarna!

Postat av: Tova

åh, vad spännande med flytt, hoppas allt går smidigt! :)



Åh, vad kul förresten att ni planerar att gå ut en kväll tillsammans; jag och sambon har fortfarande inte gått ut "bara vi två" med barnvakt till ELliot. Känns nästan som en konstig tanke att bara vara TVÅ igen... hihi :)

2011-03-06 @ 20:01:40
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: