Jag har fått en Award, och ger den vidare till .....

Publicerat 2011-03-28 01:00:36 | i kategori

Okej min vecka avslutades/började bra ;o) Jag var påväg att släcka ner här nyss för att gå och lägga mig eftersom klockan är way to much.. Men så skulle jag bara ta en sista titt i en blogg som jag läser varje dag [flera ggr]. Man vet aldrig det kanske står något kul så man ler en extra gång innan man somnar gott ;o)
Och jag slirar in och möts av en Award! Motiveringen till hennes val av 5 favoriter:

"Det var svårt att bara få välja ut 5 st att nominera, det finns så många fler jag skulle vilja nominera eftersom jag har så många bloggfavoriter. De jag valde ut denna gång valde jag dels för att jag kommenterar deras bloggar ofta samt att jag får många kommentarer från dem. Deras bloggar är personliga, roliga, intressanta och de är skapade av härliga människor. Tack för att jag får ta del av er vardag och liv ♥"

Den här tjejen som jag fått awarden av delar 1a plats med en tjej till på mina absoluta favoritbloggar därför känns det extra roligt att jag fick den av just henne, en kanonhärlig och rar tjej rakt igenom! Hon ger mig helt klart minst 3 extra leenden varje dag :o) Det är ingen mindre än Joppes mamma - Linda! Tack Linda för att jag fick denna award och för allt du delar med dig av i din fina blogg! DU förgyller min dag! [Nu får jag ju inte nominera dig igen, annars hade du vart en av mina 5 utvalda].

-----------------------------------------------------------------------------------------

Reglerna för Liebster Award är enkla:
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar. Awarden går vidare till de fem
du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras
blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig.

So here we go..
När jag väljer ut mina favoriter så är det ju såklart bloggar jag fastnat för!
Och jag fastnar nog mest för sådär lagom personliga, roliga och glädjespridande bloggar, eller helt enkelt mycket inspirerande på ett eller annat sätt.. Just såna där som ger en ett extra leende lite då och då[endel varje dag].. Ni förgyller mina dagar med det ni delar med er av!
Att jag följer dessa bloggar är alltså inte bara för att man har barn i samma åldrar, hihi!

Mina 5 utvalda till Liebster award är:

Evelina  -  Marlene  -  LindaO  -  Carro  -  Angelica


Postat av: Linda

Tusen tack för de fina orden, de värmer gott i hjärtat ♥

2011-03-28 @ 12:34:14
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: