Inte ofta, men ibland kan även karlar ha rätt!

Publicerat 2011-03-16 00:30:33 | i kategori

Btw, innan jag säger godnatt...

Undra om Tobbe blir chockad imorgon bitti kl 07 när han kommer hem från jobbet för att sova ? när han kliver in i JOLINES RUM, haha.. Jag har nämligen ikväll mellan varven av mys ägnat mig åt att byta vårat sovrum med Joline! haha.. (bilder får ni se när det är klart). Gardiner osv ska upp först!

Tobbe ville från början(innan vi flyttade in) att det skulle vara så(som det är efter ikväll) eftersom det var så litet att det var tveksamt att kunna ha dubbelsäng i det "lilla" rummet, medans jag tyckte att Joline skulle ha det stora med alla hennes leksaker. I och med att vi endast sover i vårat rum så tyckte jag att det ju inte spelar någon roll om det är litet för oss. Jag fick min vilja igenom men han hade rätt det funkar inte med dubbelsäng därinne. Rummet är långsmalt och gör sig bättre med Jolines möbler och saker..

1-0 till Tobbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: