Dagisdags igen!

Publicerat 2011-03-29 07:23:58 | i kategori

Godmorgon! Vi är uppe och ska göra oss redo för dagis. Nu ska den såkallade inskolningen väl vara klar och Joline ska gå sina vanliga tider och jag ska lämna henne direkt. När jag lämnat henne där idag så ska jag till stan när det öppnar för att köpa mina efterlängtade converse i rätt strl. Sofie kunde nämligen ha mina förstora skor jag beställde så hon köpte dom av mig istället så behöver jag bara gå till stan och köpa rätt stl, smidigt! Hon hittade inte strl 37, 5 någonstans i stan[vanlig storlek som går åt i butikerna] men däremot finns min strl där! :o)

Hoppas ni har en bra start på tisdagen!

Postat av: Linda

Joppe tyckte konstigt nog att det var kul när tandläkaren kollade i hans mun. Det trodde jag aldrig. Hoppas ni får en mysig tisdag och att det går bra på förskolan. Kram

2011-03-29 @ 08:39:15
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: