20.41

Publicerat 2011-03-18 20:41:50 | i kategori

Godkväll fina! Hur har eran fredag varit?
Vi fredagsmyser jag och Joline. Hon somnade en andra gång vid 18 så då blir man ju såklart vaken lite längre, och det gör absolut ingenting en fredag. Let´s dance visas, Joline smyger omkring med sin kundvagn och jag sitter i soffan med datorn just nu! Vi har nyss ätit hamburgare och är nu lagom mätta.

Det har vart så tråkigt ikväll att vara utan bil(T jobbar), jag var så rastlös förut och ville verkligen åka och hitta på något.. Men dagen sprang ju iväg ändå ;o)

När Joline somnat ska jag slöa lite mer här vi datorn, äta godis, se finalen av let´s dance och läsa lite bloggar. Även om hon roar sig själv just nu så känner jag att jag vill ge henne all min tid innan hon ska somna. Mysigt. En sak till som är mysig är att när Tobbe jobbar så brukar vi ibland fuska med "sova egen säng", då får Joline så gärna sova hos mig. hihi!

KramKram

Postat av: Tova

Hihi, här har vi också en grabb som varit vaken sent (fast det brukar han iofs jämt vara...), dock inget vi direkt störs av... blir ju lite sovmorgon sen också ;)

Hoppas ni får en superskön helg!

Kram

2011-03-19 @ 00:34:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: