What a day!

Publicerat 2011-01-25 23:22:12 | i kategori

Ärenden hit och dit, som det blir en lönedag för många! Men nu sitter jag ner, tar det lugnt och vi har precis avslutat en skitbra film. Har ni sett death race? jaa då måste ni oxå se death race 2, direkt! Alltså jag är inte mycket för såna filmer annars, men dessa var suveräna.

Annars då? Ganska okej. Längtar till flytten och kommande inredning, låt denna månad gå fort nu. Något annat kul, Tobbe och hans vän står just nu framför tvn, och springer som dårar.. ja det ska visst vara någon sport till kinect. Det ser jobbigt ut, men kul har dom ;o) Dansar och lever fan, som barn på nytt!

Vetnivad, jag hoppas nu att jag hittat Jolines vagn, hoppas hoppas hoppas! Då slipper vi vara låsta och kan gå promenader igen, och besöka stan när vi vill utan att bli låsa pga det. Idag fick vi låna kusin Walters vagn. Men nu hoppas jag att vagnen snart står i hallen här ;o)

Och i brevlådan idag låg brev från kommunen där vi fått erbjudande om dagis, ett av de 3 alternativen vi valt, men inte det första som hade vart det allra bästa, men vi får nog glatt tacka ja till detta. För tackar vi nej så ramlar man ur kön. attans att vi inte fick erbjudande på alternativ 1. Tänk om det kunde ligga erbjudane på alt 1 i lådan innan veckans slut. Ja det hoppas vi på!

Innan sängdags idag(nu en stund) ska jag greja lite med bloggdesignen tror jag.. Kanske!

Postat av: Viktoria

Var fick ni plats???

Tänk att lilla Jollan ska börja dagis nu...usch vad tiden går...

Walter har varit på dagis 1 år ganska exakt nu...

2011-01-26 @ 08:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: