Lgh

Publicerat 2011-01-06 12:04:00 | i kategori

Cicci är på lite bättre humör, mycket sitter såklart i, aldrig kul när man inte kommer överens och bråkar men jag försöker se allt positivt så kanske det iaf blir aningen bättre. Och vi är mer överens nu än innan.

Jag är spänd och nyfiken för morgondagen!
Det ska bli så kul att få se hur lägenheten jag pratat om ser ut.
Idag ringde jag till hon som bor där nu för att höra lite med värmekostnader, hur det sett ut för henne undertiden hon bott där. Det som är intressant att veta är ju hur dyraste räkningen sett ut på vintern.
på sommarn är ju den värmen nästan helt avstängd.
Och det var ungefär som jag trodde utefter förra lägenheten vi bodde i..

Hon förklarade lite i telefon hur lägenheten ser ut och det låter skitbra, hoppas det är likabra!

:o)

Postat av: Carro

Jag hänger inte med... :S

2011-01-06 @ 13:19:59
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: