Tjuvtitt

Publicerat 2011-01-06 20:07:50 | i kategori

Jag har redan idag fått en tjuvtitt på lägenheten. Fick lite bilder mailade till mig av hon som bor där nu ;o)
Jag känner mig hemma redan nu! haha..
Men bilder behöver inte alls tala sanning så vi får se imorgon!
Men jag känner en oerhörd frihet i detta..även om det inte riktigt är helt bestämt än.

Kanske känner jag mig hemma redan nu för att den från grunden är precis som den vi bodde i innan vi flyttade hit.. Sen är det ju en våning till.. eller vet inte hur man ska säga. loftvåning med rum och dusch/toa uppe.
Lyx med ett badrum/toa nere och dusch toa uppe ;o)


Anledningen att jag pratat med henne är för att jag ville veta hur hennes värme och elräkningar sett ut.
Viktigt att veta sånt innan man tackar ja till något.

Hursomhelst mitt allra största ångestmoment försvinner och det är den här karusellen med elda/ved/sotrök/pannrum/kånkande med tvätt på 3 våningar/dålig standard/svårstädat/gammalt och slitet!
Jaa det är way to much for me.. helt enkelt.

Känns bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: