Onsdag sent..

Publicerat 2011-01-27 01:09:08 | i kategori

Nu är klockan för mycket för att jag ska sitta här, egentligen! Men ni känner väl mig? ;o) Det är ju inget konstigt alls längre.. Den här dagen sprang iväg den oxå.. utan problem! Jag sitter just nu och kikar lite på polarn o pyrets vårnyheter, finfint.. jag längtar efter vår och värme nu.. tur hemsidorna startar tidigt så man känner lite vårvibbar redan ;o) hehe.

Lite nytt till minstingen..
 

 

Nee nu är det dags att krypa ner, jag vill vara pigg imorgon även om vi inte har något planerat!
Liiiinda... fika??

Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a och en 09:a

Är willys blöjorna bra?.. sjukt billigt iallafall! =)

Såg att pengarna är insatta så vi preppar vagnen i helgen så skickas den på måndagmorgon. Sändningsnummeret mejlar min sambo till dig därefter.



Jag ville döpa vår dotter till Joline från början men sambon var inte riktigt med på det...men det är så himla fint!



Kram

2011-01-27 @ 07:44:01
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: caroline

Fina grejer... usch jag tycker de e dåligt på pojkkläder nuförtiden :S

2011-01-27 @ 12:19:57
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: