Vår/sommar nyheter!

Publicerat 2011-01-02 23:59:03 | i kategori Shopping/Tips

Endel har säkert sett att jag postat två inlägg som jag sen raderat. Jag har lixom velat skriva om det och sedan ångrat mig, jaa så kan de bli ibland. Kände även att det vart lite luddigt och långt. Men, trots tråkgheter och jobbiga saker så har jag pirr i magen för att vi är på rätt sida av året nu. Jag längtar såå efter våren och värmen! 

Ni vet väl att allra bästa tiden på året är våren, då vet man med säkerhet att man har hela varma sommaren kvar och det är ändå lagom varmt såatt man slipper en massa extrakläder. Dessutom är det ju nära till ens semesterplane. Jaa man har helt enkelt allt det varma, härliga, mysiga och roliga framför sig. 
Och det ger inte direkt mindre pirr i magen i längtan mot våren när man ser alla vårnyheter här och var! Har nämligen i helgen suttit och bläddrat i de nya vår/sommar katalogerna som landade i brevlådan i torsdags.
Ellos och H&M.  Och för att inte vara så värst ovanligt så hittade några favoriter som gärna hamnar i min garderob. hihi!


Bl.a den här fina jackan.



Och den här fina klänningen/tunikan.



Och det här härliga nattlinnet.

 

Och en Mysdress/pyjamas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: