tji fick jag som sa ...

Publicerat 2011-01-31 20:47:46 | i kategori

"ta i trä".. Man ska alltså aldrig yttra sig! Dumt av mig. Nu är alltså även jag sjuk. så nu låter jag bli att tala om vilka som är friska i hemmet så dom slipper bli sjuka. Men sen är det ju så att när jag är sjuk så vill jag inte verka sjuk. om jag inte verkar sjuk så mår jag så mycket bättre och så mycket piggare, så jag försöker in i det sista att inte låtsas som nånting. panodil(som jag äter väldig lite och sällan) och sen en massa dricka. Japp sen är dagen somvanligt. Jag kan alltså inte slänga mig i soffan och kurrera för då känne rjag mig så mycket sämre, och det känns som man aldrig är på bättringsvägen! Vi har faktiskt t o m vart en sväng till stan idag. Just nu känner jag febern kryper i kroppen. det sådär småvärker när man nuddar huden, ni vet!? Men imorgon är det ju borta ;o)

Jag var till nya lägenheten en sväng igår och mätte lite, vi får tänka om ang tv. Där vi tänkt placera tvn(projektorbilden) funkar inte men det blir nog bra ändå. Vi ska nog alltså inte ha tv stå i vardagsrummet ens eftersom vi nu här tittar på tv i projektorn oxå. Antingen visas xbox eller tv i den så vad ska en stor vanlig tv stå iväg för då? å andra sidan kommer det se heltokigt ut när skärmen är av.. haha. "har inte ni någon tv eller?" nää vi har inte råd med det!! hahahaha... å så fick vi en fet sovrums-tv istället ;o)

Jag tror nog det blir att ha en finare variant av tvbänk under projektorbilden ändå. Lixom en lägre modell som man istället kanske har lite fnprylar på.. för xbox och dvd osv ska ju ändå vara där!

vad tror ni? något bra tips på en fin möbel som kan stå därunder som tvbänk fast ändå inte??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: