Rör på fläsket!

Publicerat 2011-01-22 02:21:35 | i kategori

Om jag hade börjat med att skriva "lugn dag här hemma", ja då hade jag ljugit för er. Fullt upp hela dagen låter mer ärligt, sitta ner? nää! Och att min rumpa inte fått vila beror inte bara på Jolines spring och bus utan även att jag städat.

Dagen måste=dammsuga/skura golv - check! (ganska osmidigt med en 1åring i hälarna som vill va me varje cm)
Tvättberget(4maskiner) -
check!
Disken -
check!

Tillråga på det så stallde jag mig vid spisen, det låter ju inte så konstigt? vem gör inte det varje dag lixom! Men jag kände för att slippa det ettpar dagar så jag lagade inte så lite mat. Ett tag kände jag mig som en restaurangkock med världens beställning. Det blev ganska mycket på spisen(och omkring) ett tag men det redde jag ut ganska snyggt, om jag får säga det själv ;o)
12 matlådor/4 olika rätter! Nu tänker jag inte laga mat på några dagar,
så de så!

J somnade kl 19(wtf?), då tog jag mig en välbehövlig dusch, parkerade rumpan i soffan och tittade på let´s dance!
Sessan valde sen att vakna till i 2h igen vid 22(man får ju inte missa vällingen heller).. hihi!
Jag sitter fortf vaken, konstigt? nä inte så värst! Det där med att tagga ner och komma till ro på kvällen är inte min grej. Men NU är jag faktiskt ganska trött och sängen ropar... snaart!

Jag behöver banne mig inget träningskort ;o)
Men jag minns inte alltid att stretcha..

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att ha det städat. :-)

2011-01-22 @ 08:25:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: caroline

Bra där!

2011-01-22 @ 20:05:31
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Cintya-Haileys mamma

Vilka otroligt fina bilder!

2011-01-23 @ 18:44:56
URL: http://www.cintya.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: