Hissgardiner

Publicerat 2011-01-08 13:42:36 | i kategori Shopping/Tips

Jag är ute efter hissgardiner i vitt. Vet ni vart man billigt hittar såna?

Sånahär enkla med 2 snören bara!
Vill ha med pinne i rullen så gardinen inte börjar hänga efter ett tag, gärna oxå detta lite tunnare lin tyg!



Det lutar åt att ha samma gardin i hela lägenheten, kan kännas tråkigt men ack så mycket man istället kan variera med innehållet på fönsterbrädorna :o)
Det är dessotom enkelt, stilrent, och man slipper gardin som hänger ner vid golven.
Det är ganska djupa fönster i lägenheten så jag tror det blir snyggt.

Så eftersom det blir att köpa 6st gardiner så vill jag hitta så billigt som möjligt! Tips?
Tror alla fönster har samma mått.

Jag ska till lägenheten nån dag snart igen och mäta lite mer på fönster och väggar för att planera med vårat möblemang!

Postat av: Viktoria

sy egna av lakan...leta reda på gamla lakan med mönster på..kanonfint..tycker jag=)

2011-01-08 @ 15:45:21
Postat av: Anonym

ellos

2011-01-08 @ 19:02:07
Postat av: Malin

Jag letade efter just såna där men kom fram till att jag ska sy egna :P vist är de fina =)

2011-01-08 @ 19:24:38
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Carro

Jotex??

2011-01-09 @ 19:36:52
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: