-?kg? och värk i fötterna!

Publicerat 2011-01-12 03:10:59 | i kategori

Vad jag gör uppe? Jo det är så att bossen ringde idag och talade vänligt om att det kommer en och kollar på huset imorgon. Gaaaah, den klumpen i magen den satt där den absolut inte skulle. Jävla tur för våran nuvarande bovärd att han är den bästa annars hade han fått höra både det ena och det andra ;o) Jag var i stan, men jag var snart hemma för att städa vill jag lova!
Så, nu syns inte det värsta va?
Eftersom ingen behaga hjälpa mig så har jag slitit sen kl 17, ensam. Alla 3 våningar är väl nu godkända för visning, nästan iallafall. och nu är kl 03 snart. Asså shiiiiit(som flickorna på klitteholm säger), undra hur mycket fettförbränning det är egentligen? och hur är det möjligt att samla på sig så mycket skit? 10st sopsäckar med bara skräp och gamla kläder och då har jag ett stort vindsförråd kvar. Men där ska dom inte kolla imorgon hoppas jag!

En bra bit påväg i flyttstädandet redan på visningen av nya hyresgäster. lika bra tyckte jag när man ändå är igång, skiten ska ju ändå tas omhand om några veckor!

....Jag orkade inte sitta upp så nu ligger jag efter en dusch i renbäddad säng, varför gör man inte det oftare för? alltså inte duschar eller bäddar rent utan ligger ner i sängen oftare. Underbart! Fötterna värker, kroppen är slut och jag vet hur underbart jag kommer sova inom bara några få minuter!

Godnatt!
Påminn mig under dagen om hur
bra de va att jag utökade visningsstäd
till början på flyttstäd redan nu, när jag
imorgon när Joline väckt
mig är precis död!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: