:o(

Publicerat 2011-02-02 01:03:25 | i kategori

En nästan helt vanlig kväll här hemma. Joline har vart pigg och glad ikväll, men somnade mycket sent. Jag gick ut en sväng med vagnen för att hon skulle somna.(japp vi hämtade hem nya vagnen idag). Jag kan ju säga att det inte gick nåt vidare med promenaden, och då inte för att J inte var sovtrött utan för att ena däcket på vagnen trillade av.. Tror ni jag vart chockad eller? nej det vart jag inte, jag höll på att skita ner mig fullständigt! och sen efter det var jag chockad. och då inte för att jag sket ner mig(för det gjorde jag ju inte) utan för att sånt händer ju bara inte! De gick heller inte att få dit däcket igen utan jag fick halvt bära in vagnen och Joline.

Väl inne försöker jag pånytt, men ger upp och tar bort det andra däcket för att jämföra dom. Då ser jag att felet sitter i låsningen innuti däcket. låsningen kommer inte ut och fäster om chassit. vilket det gör på det fungerande däcket. Så vad fan gör man nu?

Från att känna "gud vad skönt vi har en vagn" till att några timmar senare "jahopp då är vi utan igen och tusenlappar fattigare"..
Alltså visst kan man gå och beställa ettpar nya däck men när man precis köpt vagnen som bara är 2 månader gammal så ska jag inte behöva det?

jag är så less på detta.. jag skulle ha köpt en NY!

Postat av: lisa

du har ju ändå 14 dagars ångrerätt, även om deen e begagnad! skicka tillbaka tycker jag.

2011-02-02 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: