Dagen!

Publicerat 2011-02-12 23:10:36 | i kategori

En ganska lugn och seg dag som startade med sovmorgon för min del, som jag så snällt bad om igår men som jag ångrade idag för jag var så oerhört seg när jag vaknade(för många timmars sömn) jag kom lixom aldrig igång. Kl 10 stod Joline nedanför trappen och gnällde efter mig även fast T var här nere med henne. Pappa dög inte en morgon som denna. Redan vid 11 ville busungen sova middag. Och jag var inte sen att joina henne, så vi sov hela 3 timmar till. När vi vaknade vid 14 så hade jag ångest(att jag sovit bort så mycket tid av dagen) och inte var jag piggare heller! Men efter dusch och mat så var dagen sen igång. Ut i snön en sväng, pannkaksbak och sen for vi till Craffe och Sofie på en kopp kaffe, mycket trevligt. dom har ju en lite bäse på 3 månader! Jaa jag blev allt lite sugen på en liten till, fast näe lugn nu ;o)

 
 

Hemkommna, och nu sover sessan gott!
Och jag ligger i soffan med datorn och känner luuuugnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: