Pulkatajm!

Publicerat 2011-02-13 13:53:06 | i kategori

Jag måste lära mig att inte lägga mig brevid Joline och sova middag när hon gör det, jag blir så seg, hela dagen blir seg. Men nu är vi iallafall vakna, men sega efter 2 timmars sömn. Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag nog ta med Joline ut och trotsa minusgraderna för lite pulkaåkning! Både Joline och jag blir piggare av att få komma ut en stund. så så får det bli. Synd vi inte har någon backe i närheten bara. Men nu snart när vi flyttar så har vi det bara några hundrameter från oss. Och påtal om flytt så börjar det närma sig.
Jag ska ringa imorgon och se om vi får komma in lite tidigare (skönt att ha några dagar på sig att flytta alla grejer) och jag råkar ju veta att lägenheten är tom sen 2 veckor tillbaka. Men även om vi inte kommer in tidigare så är det bara 2 veckor kvar ganska exakt nu.

Hahaha, Joline kom nyss och gav mig en slajmig hundmatkula, jaa hon har alltså sultat på den en stund, unge! ;o)

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Tiden går fort! Ska ni göra er av med hunden då också?

Haha, mm gott med hundmat, här har vi katt och Nikita ska jämt fram till kattmaten! :)

2011-02-13 @ 14:19:36
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: