Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Publicerat 2011-02-06 15:27:16 | i kategori

Joline vaknade med hög feber igen, bara sådär. vafan är det här? Hur fort kan det gå egentligen? Vi hade ju nästan 2 dagar feberfritt, nu känner jag mig hemsk som gick ut med J förut. 39,6 hade hon när hon vaknade, och nu vill hon bara sova(Hon ligger här brevid i soffan). När jag lät henne sova en stund ute i vagnen så tänkte jag att kanon, frisk luft. Och J är en av de barn som sover bättre ute på dagen!

Jag vill ta över den här sjukan så hon slipper. Om jag kunde så skulle jag D I R E K T!!
:o(

Postat av: Linda

åh nej, det var inte kul att läsa. Att det inte går över liksom.

2011-02-06 @ 21:22:35
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: