Lite flyttkaos!

Publicerat 2011-02-24 21:27:17 | i kategori

För Joline blev det inget dagis idag, hon var jättehostig inatt och snorig imorse..där kom den inskolningssjukan, men vi hoppas det går över snabbt så vi kan fortsätta inskolningen på måndag igen. Hon är inte sämre nu så det kanske inte var så farligt som jag imorse trodde, men lite smågnäll och snorigt är det minsann!

Vi hann det vi skulle idag=köra nästan alla grejer till nya placet. Och här sitter jag nu i soffan i det nya vardagsrummet, precis slut i kroppen, kartonger och grejer överallt. Resten av familjen sover sen 20.00 och jag ska väl också.. Men att sätta sig ner efter att ha bärt grejer och stått i en hel dag, det mina vänner är väldigt farligt. Helt värdelöst. Men ändå trots att kroppen säger stopp för idag så känns detta bra, skiiitbra!

Postat av: Linda

Skönt att ni fick gjort så mycket igår! Låter som om den nya lägenheten är jättefin ju! Kanske kan få se lite bilder, när ni kommit iordning :) Hoppas ni har en härlig fredag!

2011-02-25 @ 12:19:38
URL: http://linchis.blogspot.com
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Stackars Joline då. Hoppas hon blir bättre snart.

Skönt att ha flyttat det mesta. :) Jag har ju inte hängt med, men från vad till vad flyttade ni? :P



Hoppas ni har en bra fredagkväll!

2011-02-25 @ 22:03:07
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: