Bra gjort!

Publicerat 2011-02-23 15:36:58 | i kategori Joline

Dagistimmarna utan mamma och pappa gick helt okej, lite ledsna miner hade det varit, men helt otröstlig hade hon inte vart.. När vi kom tillbaka(vilket vi skulle ha väntat med så hon hade fått somna på dagis efter lunchen) så satt hon så snällt med alla de andra och åt mat, gott tecken och en oerhört stolt mamma och pappa! Vi bestämde att vi gör likadant imorgon(är kvar och med 30 minuter sen lämnar vi och kommer tillbaka när dom ringer). Och hoppas då att det blir så att hon vill leka, äta mat och somna där! Det har ju sett ut så alla dagar jag vart med hela tiden.

Under de timmarna vi var hemma så hann vi med att rensa mycket i garaget....jobbigt, men bra att ha å göra så man inte sitter och biter på naglarna för hur det går på dagis. Men shit ni förstår att det kändes helmysko för mig att vara hemma utan Joline va!? det har ALDRIG hänt innan, Hon har alltid vart med mig sen hon föddes, överallt. Blandade känslor; Jättejobbigt men samtidigt lite skönt att inte behöva passa på, men också väldigt konstigt. Jag lixom stressade galet när vi rensade för jag kände "jag måste hinna tillbaka så dom inte behöver ta hand om henne så länge" fast hallå det är ju det som är meningen! hahaha..
Tokigt men bra!

Jag har inte fotat något idag så jag bjuder på en bild som togs igår ist :o)
 

 Vi ska snart lasta i skräp i kärran(som Tobbe just nu är och hämtar) så det står färdigt att köras till tippen imorgon. Och efter det, och när vi hämtat Joline på dagis igen, då vetni så ska vi flytta, wiihoooo! Äntligen :o)

Postat av: Linda

Vad skönt med flytt! Vi bor i ett parhus så vi har en 5:a på 125 kvm.

2011-02-23 @ 19:46:28
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hmm jag vet inte hur lång han är faktiskt.

Men jag tog 86 till honom, och det kommer han ju kunna växa i! :) Svårt med storlekar faktiskt, och nova star är ju så himla stora med.



kram

2011-02-24 @ 09:33:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: