Askersund.

Publicerat 2011-02-09 22:39:06 | i kategori Shopping/Tips

Askersund är en väldigt trevlig liten stad, och självaste city är mysigt. Bara en massa små udda butiker som man inte går i så ofta! Där man oftast gör sina bästa köp, visst?
Men även fast det är mycket sånt så har dom ändå allt man behöver och lite av det vanliga som finns i de flesta städer.

 


Leggingsen och skjortan i mer rätvisa färger, leggingsen är blå/svart och vit randiga (inte lila som bilden innan).

 

 
Och en fleece att ha under regnstället vid kalla dagar ;o) Leka ska man ju kunna oavsett väder.
Båda från McKinley för er som vill ha tips!

Jag själv älskar tips, så då delar jag gärna med mig också!


Ännu har inte telefonen ringt, så det lär bli sent. Det tar ju 40 minuter att bara åka dit, jaja!

Postat av: Linda

Fina kläder du har shoppat :) Bor ni i Askersund? Jag har en kompis som bor där!

2011-02-09 @ 22:55:22
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: