Allas (o)tur!

Publicerat 2011-02-01 18:52:44 | i kategori

Det där med att nämna eller icke nämna vilka som ännu hållt sig friska spelar visst ingen roll. Nu har sjukan gått igenom alla. Jag är piggare idag, endast lite huvudvärk som gått bort med panodil.. Jag vaknade alltså pigg imorse men Joline hade istället 38 graders feber! Trots det är hon relativt pigg och glad, bara aningens lugnare i svängarna. Hoppas det håller sig så och snart försvinner. Hemskt när ens barn är sjuka. Jag tar mer än gärna sjukan iställetför! Lite alvedon har jag pyttsat i henne(utan problem, för hon dricker det som saft) haha.. Hoppas sjukan är borta för alla imorgon! Ingen är ju sådär jättesjuk längre. Så det hoppas vi på!!
Postat av: Linda

Krya på er!

2011-02-01 @ 19:11:13
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: