Sömn!

Publicerat 2011-12-28 00:50:54 | i kategori Vardag

Nu är det snart dags för mig att sova. Jag sover otroligt kasst om nätterna, svårt att veta vart man ska göra av magen och benen, sammandragningar som börjat bli kraftigare, allra helst när jag är still. Och jag går alltid upp med Joline varje dag. Jag kan väl erkänna någon liten stans att jag önskar mig EN dag att få ligga och dra mig hur länge jag vill.. sådär ni vet..när man känt efter i över en timme att "nu är jag nog redo att kliva upp" "näääe jag ligger kvar 20 minuter till" Ja helt enkelt när man själv får avgöra. Nu är det inte så att Joline är jättemorgonpigg så vi är bortskämda ändå. Men EN dag kanske jag kan få vara den som ligger och sover till kl 12-13!?

Dessutom, om jag försöker lägga mig en stund på eftermiddagen så blir jag snart uppdragen ur sängen igen!
(som idag/eftermiddags blev jag uppdragen efter en timme av den som minsann sov till kl 12 på dagen, för att han var trött och ville sova en stund, gissa om jag var arg då).
Äh sova kan man la göra när man blir gammal ;) jag är inte bitter.

Ikväll har vi iallafall svullat i oss den efterlängtade fruktsalladen med glass.. de va inte alls dumt!
Nu duscha så jag kan somna gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: