(mitten av) VECKA 37 !

Publicerat 2011-12-27 23:23:05 | i kategori Andra graviditeten

Nyss gick man runt och hoppades lillebror skulle hålla sig inne ett tag till för
att inte födas på tok för tidigt, medans man nu vill att han ska komma ut! Idag är det inte mer än 25 dagar kvar till BF. Och jag hoppas ju såklart att det är -2 veckor ;) så om en vecka blir lagom! Idag var vi till barnmorskan för "vecka 37 kontrollen" och vi "bestämde" att efter helgen blir lagom. I söndags var det dags att sluta med bricanyltabeletterna och det dröjde inte mer än en dag så hade jag ganska så kraftiga sammandragningar. Dom kommer och går under dagarna, men inget regelbundet.

Alla resultat från dagens besök hos bm är lite luddiga för mig, minns inte riktigt mer än att lillebrors hjärta slog med fina 140-155slag/min. Han blev lite irriterad när BM skulle känna efter hurdant det var med fixeringen. Och jag fick mig en liten smärt-topp då när hon klämde. S**an vad det gjorde ont. Trodde nästan hon försökte trycka ut lillebror, haha! Men såhär i efterhand, Vafasen är det å tjuta för lite nervklämningar, de lär ju knappast göra mindre ont snart ;) Lillebror är iallafall helt fixerad nu.
Även om jag inte minns varken SF-måttet eller de andra resultaten just nu så var allt bra!



Och det bästa av allt. Snart är du hos oss ♥
Din syster tjatar om dig "bibbijåå"(heter det numera).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: