Kväll och lite sammandragningar!

Publicerat 2011-12-08 00:24:07 | i kategori Vardag

Det blev onsdagskväll även i detta hem.. Dagen har vart seg och jag har vart rastlös emellanåt. Men nuså är det ju kväll, jag har duschat och bäddat ner mig i sängen. Lovely! Joline har vart på dagis idag och hon var på strålande humör när jag hämtade henne. Det är så kul att komma dit bär hon hunnit vakna efter middagssömnen, att se hur bra hon har det där!(Hälften av gångerna har hon inte hunnit vakna än). Somsagt eb strålandr glad joline har hållt igång här hemma idag trots mindre roliga föräldrar. Till en annan sak så har jag ikväll haft lite sammandragningar igen, inga regelbundna som tur är. Så jag känner mig lugn. Nu har dessutom mer än en vecka gått sen besöket på specialbb, varje dag är ju plus och för varje dag blir jag lugnare! ;-) men jag säger det ändå; lillebror lugna dig, det kommer en jul nästa år också, så du går inte miste om julklappar bara för du tittar ut efter jul detta året ;-) Nu ska här snart sovas efter att jag läst lite bloggar. Hoppas ni alla haft en bra dag! Och om inte, försök göra morgondagen bättre. DEN KOMMER INTE IGEN!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: