Jul - "toort"!

Publicerat 2011-12-20 10:59:01 | i kategori Joline

Förra veckan gav vi oss på att försöka fota Joline lite till julkort.. Det togs så många bilder att jag inte orkat gå igenom dom förns nu, så tyvärr skickas inga kort från oss i år, det är ju lixom försent. Men jag ska försöka ta mig in till stan någon dag nu och framkalla några av dom iallafall så ger vi såklart till dom vi träffar kring jul..
Eller vafasen gör det om ett julkort råkar komma veckan efter jul? jaja..

Jag trodde det skulle vara omöjligt att fota Joline när vi hade fått på henne klänningen(som hon för övrigt fått av sin snäälla mormor), så jag var inställd på innan att de kanske inte skulle bli nåt fotande.. Men så fel jag hade. Joline tyckte det var kul. Och dagen efter skulle klänningen på igen för att ta "TOORT"!!

Här är iallafall några bilder från fotostunden vi hade, många fler är det! haha..



 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: