VECKA 20 !

Publicerat 2011-08-28 23:53:06 | i kategori Andra graviditeten


19+0 idag!

Och här ser ni gravidjeansen som köptes idag.. ;o) Japp nu var det dags att bryta mönstret lite efter 3 år med leggings.. tyfuss bara att det inte finns ett enda par riktigt lågmidjade jeans i butikerna nu! Men dessa är och kommer nog vara mycket bekväma!

Men jag tycker nog allt att graviditetens påfund med större brön är ett ganska så bra påfund, haha ;o)
Iaf ett tag.. Jag minns att jag tröttnade ganska snart på det under förra grav.




Imorgon kära ni.. då är det dags för RUL !
Otroligt spännande.. bäst att sova så tiden går..

Jag hoppas du lilla samarbetar imorgon å visar upp dig, jag är förstår du..väldigt nyfiken ;o)

Det var inte många som gissade i inlägget tidigare om kön!
Så då har ni heller inte rätt sen att komma å säga "Ja jag trodde ju det" eller "Jaa då trodde jag rätt"..
Haha..

Fast vem vet om ni ens får veta ;o)
Gnatt!

Postat av: Linda Olsson

Shit! 5 minuter kvar! Jag är asnervös! Hahah! Ring sen! <3

PUSS!

2011-08-29 @ 09:59:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina jeans, är de från hm? Åh hoppas den lill* vill visa upp sig :)

2011-08-29 @ 15:11:16
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: