16+0 (7 augusti)

Publicerat 2011-08-20 19:15:50 | i kategori Andra graviditeten

För ettpar veckorsen tog jag en bild på magen för att på bild se om de verkligen händer nåt.. måste ju ha att jämföra lite med framöver. Och det händer ju faktiskt grejer ;o) Dock blev jag lite chockad när jag gick tillbaka i arkivet för att jämföra magen nu med förra graviditeten i samma vecka.. Jag var större då!! Det trodde jag inte..
Eller man kanske kan säga att jag är ungefär lika stor om just kulan eftersom jag numera har lite annan kroppsform.. jag var lite mer fit under jolines graviditet om man säger så.. haha!


Här är vecka 16+0(för ettpar veckorsen)..


Här är 16+1 med lilla J i magen!

 Imorgon byter vi vecka igen.. så from imorgon och varje söndag framåt ska jag försöka komma ihåg att uppdatera här om graviditeten, :o)

Postat av: Linda Olsson

Myyyysmagen! <3

Bra, i löööv magbilder, så tur för dig att du lägger upp! :P

Puss <3

2011-08-21 @ 09:36:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: