Our (sun)day!

Publicerat 2011-04-17 21:25:57 | i kategori

Vi har haft en perfekt dag idag, både inne och ute. Underbara sol ♥

Dörren till uteplatsen har stått öppen precis hela tiden medans vi sprungit ut och in. Grejat lite ute i trädgåren(spolat av och borstat plattorna där utemöblerna står, småplockat lite och busat massor), inne har jag dammsugit, skurat, diskat, tvättat och bäddat rent sängarna. Underbart att allt sånt är klart inför en ny vecka!

Vi är helt klart ute/natur älskare.. Eller jag är väl sån som älskar när det händer saker(full fart) samtidigt som jag älskar att bara få sitta och vara mellan varven(fika, sola, prata). Och Joline vill mer än gärna gå ut jämt, både med och utan skor ;o)

Min älskade Elin kom hit kl 10 imorse när vi fortfarande gick runt i våra morgonfrisyrer, haha! Men tur va de så vi kom igång med dagen. Sen kom Jolines farmor och lämnade dammsugaren(som vi behövde låna) så det fanns inte en enda ursäkt till att inte städa då ;o)

Jag har även hunnit med att rengöra grillen så i veckan blir det garanterat grillat, längtar!


Mamma älskar dig
mer än livet självt!

Postat av: Linda

Så söt hon är!

2011-04-17 @ 22:13:40
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica

åhh så underbart att våren är här:)

Kommer bli ännu härligare när sommaren kommer också! JIHO!!!

Duktig du varit som hunnit med så mycket idag=)



Kramar

2011-04-17 @ 22:46:00
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: