"To do"

Publicerat 2011-04-27 12:28:01 | i kategori

Listan kan bli lång idag! och jag är snurrig..

1. Joline är på dagis, mamman själv nyduschad.
2. Fylla i dessa otroligt krångliga papper om "omplacering dagis", och posta IDAG.
3. Ringa min gamla arbetsgivare(där det bara tutar upptaget).
4. Kolla upp en utbildning jag eventuellt ska gå (som AF vägrar hjälpa mig med före juni, grrr) vänta eller hoppa på ändå?
5. Hämta Joline på dagis(som var mycket glad när jag lämnade henne).
6. Det kommer en och ska kolla på våran dator som är på annons (hoppas han köpern så man får några samtal mindre).
7.
8.
9.

Osv.. som jag sa; jag är snurrig så det är nog minst 3 saker till jag glömt idag!

Hoppas ni har en mindre stressig dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: