Okej.. Nu mår jag inget bra, alls! Ganska ...

Publicerat 2011-04-11 23:52:22 | i kategori

Okej.. Nu mår jag inget bra, alls! Ganska så skitdåligt faktiskt. Förkylningen blev sämre väldigt fort ikväll.. Ögonen, bihålorna, näsan, halsen, lungorna.. Blä! Tobbe va inte katig han heller idag men ändå skulle han promt åka och jobba, stolle. Han ringde dock chefen sin och förvarnade att han kanske inte skulle palla hela passet, men iaf göra ett försök med nässpray och panodil. Jävla tok.. Man ska vila när man är sjuk! Fast jag förstår hans känsla lite också för när jag är dålig håller jag gärna igång för att låtsas känna mig piggare. Så idag krattade jag kring buskarna ute, stolle på mig! Jag tror såhär i efterhand att jag skulle låtit bli de! Jag vet inte hur detta ska gå om jag blir ännu sämre imorgon? Ni vet, jag är livrädd att någon gång bli så sjuk så jag inte orkar vara med joline. Jag bara hoppas evigt att joline inte blir sjuk.. Jag tar gärna en dubbel dos av sjukan bara hon slipper! Det är ju som jobbigast att kliva upp på morgonen,när man ska känna efter hur kroppen mår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: