Kvällen närmar sig!

Publicerat 2011-04-27 20:40:38 | i kategori

Hela "to do"-listan är nog så gott som avklarad. skönt! Nu sitter jag ute och tar "frisk" luft medans jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan skjutsa in maten, som idag är favoriten kyckling och rotfrukter :o)
Innan var vi till lekparken som ligger 4 hus bort (en lekpark jag faktiskt inte visste fanns) haha.. Men nu har vi vart där och Joline fullkomligt älskade stället. Det var första gången hon åkte rutschkana, tidigare har hon bara suttit längst ner och spanat in den blanka botten.
Mamman själv var som ett barn också, vi åkte massa kana och gungade båda 2 ;o)

När vi kom hem satte vi oss i soffan och J smög ner på golvet efter 5 min, och några minuter senare när jag tittade till så SATT hon på golvet och sov mot soffan! Vi kanske ska leka lite lugnare nästa gång? hihi.
Hon sover iaf fortfarande och jag ska diska undan högen med disk medans maten står i ugnen.

Bilder från lekparken kommer sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: