Idag/Ikväll

Publicerat 2011-04-20 17:40:10 | i kategori

Vi har vart och handlat lite villervalla idag :o) Och med oss hem tog vi hämtmat från stan och nu sitter vi slöa och dricker kaffe med Cälsson som är här på besök. Ikväll sitter jag bänkad vid tvn till finalen av sveriges mästerkock och Greys. Yes yes! Jag tror lite kessella och blåbär passar sig till mittiveckan-kvällen också ;o)

Idag bär jag lite mer än shorts å linne[lagom varmt].. Tur är det väl att det inte är riktigt sommarvarmt varje dag såhär tidigt, då hinner man tröttna [eller kan man de på sommaren]?? haha..
Hoppas ni har en bra dag!
Postat av: Linda

Villervalla har så mycket fint. Vad blev det för något? KRAM

2011-04-20 @ 21:53:59
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Solhattar är ju jättebra. Jag har inte köpt någon till Joppe än, men det är ett måste. Tack för tipset! Vi köpte överdragsbyxor som vi använt ganska mycket hittills. Vet inte alls om man kommer att använda dem i sommar, men det gör man säkert de dagarna det är lite kyligare och de är ju perfekta i sandlådan. Kram

2011-04-20 @ 22:32:51
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: