Måndag och ny vecka

Publicerat 2010-05-03 18:05:03 | i kategori

Vilken dag! Trots att vi inte gjort så mkt så är jag hur trött som helst, fast det kanske beror kanske på att jag kom isäng sen t igår/inatt!!
Idag blev det iallfall av att jag hämtade Jolines paket på lindex :o) Och så sprang jag in på hm en sväng för att köpa ett nagellack som jag bara var tvungen att ha! gissa vilken färg? Nääe inte vit, MEN TURKOS!! hahaha.
Skitsnyggt!
Efter stan blev det en liten sväng ner till borenshult där vi mötte upp Annelie för att äta glass i solen :o) gott gott!
Sprang även på Elin där nere som vi pratade med en liten stund innan hon skulle iväg till sin praktik! Åååh vad jag saknar att umgås med alla som så sällan blir av!

Jolines märke på kinden, blir INTE bättre så nu ska vi kolla upp va det är för nåt, för bara nappskav det är det INTE! Bvc nästa inom några dagar hoppas jag! Måste vara exem eller nåt? (det finns ju i generna).. så vi får se..
Hon verkar iallafall inte störas av det, för hon rör aldrig vid det eller lixom visar inget på att det skulle klia eller göra ont! Återstår att se vad det är för nåt!


Detta var vad paketet innehöll strumpor och body :o)
Och så mitt nagellack från hm ;oP


J sov hårdare än någonsinn igårkväll.. hon brydde sig inte alls om blixten på kameran, hihi!
Både nappen och tummen i munnen samtidigt oxå! SÖTNOS!


hahaha!!
Såhär ser man ut när man äter och skiter samtidigt!!
Illröd i ansiktet å tar i så man tror ögonen ska ploppa ut.. Tur man alltid har toan med sig!


Nu ni, som ofta väntar kaffet klart i bryggarn!
Å detta kaffe kommer smaka bättre än aldrig förr, för det är första kaffet idag!! Mmmmmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: