BILDER!

Publicerat 2010-05-27 23:35:36 | i kategori Shopping/Tips

Jag är sååå nöjd :o) Nu har jag ettpar timmar suttit å läst i användarhandboken.. Finns mycket att lära!
Joline sover sen kl 21. OCh prickarna har under dagen börjat blossa upp igen! Så nu smörja mer mer mer.. Dumma prickar/eksem!
Men det har blivit betydligt bättre sen förra besöket på bvc å ny kräm! Så vi hoppas det försvinner helt snart.
Jag är jättetrött nu så det är dags för sängen även för mig snart!




Nej jag har inte köpt 2 turkosa shorts. bara visa matchningen! :o)
Nu har Joline sommarkläder: kortärmade bodys, kjol, shorts, solhatt, mössa för svalare kvällar, och dregellappar som används FLITIGT här..


MEN, efter att provat kläderna på J så märkte jag att 2 av plaggen är förstora så dem ska jag byta till en strl mindre.. Jag trodde jag skulle kunna öka lite för att hon skulle kunna ha det ett tag..Men nee, hon tappade nästan shortsen.. hehe..



Testar kameran, passade på när kläderna med starka färger låg framme!!


:o)



När Joline vaknade till på sin eftermiddagsnap så var jag inte sen med kameran :oP
Nu kanske ni förstår att vi behövde sänka sängen till mellanläget, hihi!
snart snart snart är hon uppe på knä.. väldigt snart :o) som hon kämpar!
(andra bilden är hon uppe på knä, men det för att hon backat mot sängväggen)
Snart har vi de inte lätt, hehee!!





Ser ni så duktigt hon sitter :o)


Nu en kvällscigg sen soooova!

Postat av: lisa andersson

ja passa på å njut! min började krypa på 6 månaders dagen (2 maj) och nu ,snart en månad senare, så reser hon sig och går mot möbler....man har ingen chans att göra nånting...man måste verkligen hålla koll på dom näär dom börjar röra sig...pjuhhh man e helt slut på kvällarna =)

Vill du ha flera recept?

Kram lisa

2010-05-28 @ 20:03:57
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

Vilka härliga färger!

2010-06-15 @ 10:26:28
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: