Lite lugn i huset, yeeees!

Publicerat 2010-05-13 23:52:55 | i kategori

Nu har mamman i huset lugnat sig....liiiite!
Tobbe vakna imorse av att hyresvärden ringde å ville komma å hjälpa oss att iaf få tillfällig bukt på avloppsproblemet! Eftersom rörmokarn inte kommer förns efter helgen! Så imorse satte dom igång å vänna till redigt här hemma! Vi kan iaf duscha osv nu! Göööööött!
Sen har dagen för min del, bestått av städning, disk å tvätt... å herregud.. att bo såhär stort är skönt men inte när det kommer tills tädningen! fyyy! idag ville jag bara flytta till en etta på 25kvm kände jag!

Den här dagen började inte alls bra för mig! Usch jag har vart en riktig bitterf***a rent ut sagt!
Om jag hade nån bra rättvis anledning vet jag inte nu såhär i efterhand.. Men DÅ blev allt bara för mycket. Bägaren rann över rejält.. Men sen framåt eftermiddagen lagade T mat och efter mat och kaffe så var jag på bättre humör, han sa faktiskt det; att då vet jag de till nästa gång, då är det bara laga mat åt dig! haha..
Å jaa färdiglagad mat när man städat hela dagen å inte suttit ner en sekund, det uppskattade jag verkligen!!
VERKLIGEN!


Jag uppskattade nämligen oxå tidgare idag, den där tiden i duschen efter all städning, den där ensamtiden, att bara vara jag! jag tänkte när jag stod och fixade mig efteråt att jag skulle tacka T för de, visa min uppskattning, men jag hann aldrig; när jag kom ner va han irriterad att jag tog lång tid på mig!
Haha, så dumt de blev! han var stressad å skulle fortsätta me de han höll på med å jag passade på att för en gång skull ta mig tiden att bara vara jag!! det var ungefär där det rann över! Då hade jag innan myyyycket i huvet! Ibland blir de tokigt! Detta är nog bland de vanligaste mellan småbarnsföräldrar, eller? men jag då? gör de du! men jag skulle ju!? de kan fan du göra nu! osv.. haha.. här har de inte hänt så värst ofta, men ibland såh!! ;oP
Till detta hör ju alltså då att Joline ville ha rejält med uppmärksamhet idag! (därav ville jag visa min uppskattning att få vara lite själv så).. så ni inte tror jag menar att: åh skönt med barnvakt!! haha.. Tobbe är duktigt med sin dotter, så inte för den delen! men efter mat osv sen så gick mitt sämre humör över!


Så nu har jag gnällt av mig lite oxå.. behövs ibland! hehe..
Bilderna lär sina ett tag! Kameran är såld och det dröjer ju lite innan jag kan köpa den nya! Men snart så!
HUR SKA JAG KLARA MIG ;oP hjäääälp!

Minsta älskade sover sen 21(somvanligt), Tobbe spelar tv spel.. och jag slösurfar! GÖTT! nu skulle man bara haft lite tacos på dethär! herregud va gott de skulle va!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: