Hysterisk!

Publicerat 2010-05-12 22:00:37 | i kategori

Så nu är AVLOPPET ur funktion oxå, Yeeey!
Fy fan allt på en gång! jag kan inte bli annat än tokig! gaaaah..

Vi märkte i måndags kväll att det var dåligt flöde i handfatet i köket. å att det bubblade i köket när nån duschade på övervåningen. Så Bubben och Tobbe kollade närmare på det idag(nyss) och efter en stunds rensande i rören i köket så börja dom speckulera mer neråt i källarn, när det inte hjälpte att bara rensa här uppe!
Och rören ut i tomrummet(halva källaren) är helt sönder rostat på ett ställe, där det lixom är totalstopp.. Så det droppar rätt ut under huset! Tooooavatten, fyyfaaan!

Ringde hyresvärden nyss och såklart ska dom fixa hit en rörmokare som ska byta röret, MEN det är ju röda dagar och helg nu så vi får glatt vänta, utan dusch, utan att kunna diska, utan att bada Joline, utan ..... jaa allta va de innebär!
Som tur är så kan vi iallafall använda den lilla toan här nere för den går inte på samma rör. Så toalett har vi men det är de enda!
Fy fan snart flyttar jag! uuuuuuuuääääck!

Jag som bara MÅSTE duscha varje dag!
Joline klarar sig väl utan bad till måndag kanske eftersom hon badade tidigare idag! Men sen vet vi ju inte ens om dom lyckas få hit nån direkt till måndag heller!

Jag blir tokig! All disk då, det som redan står?? och matlagning? Ska vi hälla av kokt matvatten(typ potatis, makaroner) i den lilla toan då eller? och diska i de lilla handfatet på toan?

Jag är inte på bra humör alls nu!
Postat av: marianne

cicci . du har ju oss här en bit bort.du får duscha o diska här så mycket du vill .kram Marianne . jag förstår att det är skit hoppas det ordnar sig fort.

2010-05-13 @ 08:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: