Tisdag morgon

Publicerat 2010-05-04 08:16:57 | i kategori

Godmorgon!
konstigt nog så sov vi hela natten ändå, hehe! Sååå trötta var vi visst.
Nu på morgonen har jag pratat med bvc igen pga av läkarkontrollen vi missade(totalt glömde bort) förra veckan, så den har vi fått en ny tid för den 20 maj. Sen fick vi även tid på fredag för att kolla på Jolines kind. Hoppas dom säger nåt vettigt å kanske kan göra något åt det, även om hon inte verkar besväras av det än så är det ju inte så fint att ha ett stort rött märke på kinden! Så de hoppas vi kan förvinna med nån slags hjälp!

Frukost för både mig och J är avklarad och tösen ligger nu på sin kudde på golvet och kollar på nyhetsmorgon och pratar för fullt(jag tror hon ligger på kudden fortf iaf) hehe..

Som jag skrev igår, idag blir nog en ren hemma dag! Jag känner mig inte så pigg på att fara iväg nåt idag. Men jag önskar faktiskt att jag hade en hårfärg hemma som jag hade kunnat slänga i håret, behövs verkligen!
Men nu till sommaren och våren blir jag alltid sådär att; ska man verkligen ha svart fortfarande? Eller ska man ha ljusbrunt med ännu ljusare slingor i? hmm.. Kul med variation, men mycket bökigare att färga annan färg!
Svart är ju så enkelt å smidigt! Jaja får se hur de blir me den saken!

Nu ska jag joina pratglada Joline till tvn.. :o) Hoppas ni får en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: