Sovit bort hela kvällen

Publicerat 2010-05-03 23:50:36 | i kategori

Sen till något jättekonstigt! Joline var trött när vi kom hem från stan, hon fick mat och sen la jag henne i sin säng.. kl 17 ca. Efter nån timme sen, typ precis efter mitt inlägg förut vid 18 så la jag över Joline till mig och så la jag mig oxå! Och jag somnade som en stock. Sen sov vi, och sov och sov ... VEt att jag vaknade till nån gång när det fortfarande va ljust ute för jag hade solen rätt i ögonen, men andra gången jag vaknade så var det kolsvart. konstigt tänkte jag! Kommer ner och ser att klockan är 23.00. herregud, sovit i 4-5 timmar! och Joline då alltså 5-6timmar! Borde hon inte blivit hungrig? hon äter ju altid välling/ersättning kl 21 för att sen ta natt..
Jaja nu har jag iaf vart uppe och väckt henne och gett henne mat, men hon somnade återigen om!!
Trött? hihi..

Se sen om hon kanske vill vara vaken inatt istället.. Hon har ju lixom nästan sovit sin nattsömn nu, haha!
Jag ska iaf ta mig en macka nu sen dyka ner i sängen igen jag me..!

Imorgon blir en ren skön och lugn hemmadag, utan ett endaste "måste"!!!

Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: