Grillat och promenad!

Publicerat 2010-05-15 20:19:04 | i kategori

Även jag har njutit av de fina vädret idag! För det har ni väl gjort redigt idag?
Tobbe Jag och Joline kom precis in från en kort promenad på 40 minuter! Tog rundan här ute bara! och det var  nåt av de skönaste jag gjort på länge! Herregud vilket väder vi har idag!
Innan promenaden grillade vi och åt oss mätta.. så för att inte slöa ihop helt direkt efter maten så tog vi den där promenaden!
Nu vet jag inte alls vad vi ska göra, men blir nog lite tv en stund för att sen natta den minsta kl 21.


Håller ni inte med om att bloggen börjar bli tråkig utan bilder!? hihi! kamera kamera kamera!! ;oP

Hoppas ni har en lika bra kväll som vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: