Bloggdesign, sisså!?

Publicerat 2010-05-10 09:26:57 | i kategori

Jag känner nu efter någon vecka att jag inte är helt nöjd med bloggdesignen ändå(trots att den inte är klar)..
Så det kanske blir att den gör om ännumer än bara lägga in bilder i headern!
Så OM den blir låst igen så är det bara under en stund ikväll medans jag fixar!!
Det blir isf ikväll efter att Joline somnat, då man har lite mer tid att sitta å greja!!


Jag vill hämta min nya kamera nuuuu! Jäkla skit å behöva sitta å bara vänta på pengarna!

Postat av: Fiii - Vincents mamma

Jaa klart det ska va redbull vodka!!! mm smasken! :}

Får ta å styra upp nått framöver!

kramar

2010-05-10 @ 23:35:12
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: