Bilder från dagen!

Publicerat 2010-05-31 17:07:41 | i kategori

Jag blir så förbannad!! Innan jag hann lägga in dagens alla bilder i datorn så var jag för snabb å raderade dom från minneskortet.. å det verkar inte som det går att få tillbaka dom! Jag lovar att det kommer aldrig hända igen!! fan så arg och irriterad jag är på mig själv just nu!!

Men som tur var så var det inte alla bilder från idag och igår som försvann.. Men jag fotade Joline imorse när hon väckte Tobbe och även när hon satt jättefint på sängen.. Dom hade jag verkligen velat ha kvar.. men men..



En bild från imorse blev kvar!!


Vart i stadsparken och gungat idag :o)


Titta hon kan :o)








Vi svängde förbi lönsås kyrka(som är nästan hemma) innan vi åkte sista biten hem..
Skulle se om jag hittade mormor och morfars sten(har aldrig vart där).. Och det gjorde vi!!
(ifall nån undrar över stenen i bakgrunden, och börjar undra vad vi gör på en kyrkogård)



Nu ska jag försöka få bort min irritation..
Kaffe...

Postat av: Viktoria

Jag skulle vilja ha det korttet på Joline vid kyrkogården om jag får=)

2010-05-31 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: