Allt på en gång!

Publicerat 2010-05-11 08:54:12 | i kategori

NU slog det mig igen varför jag verkligen ogillar sveriges sjukvård! :@
Alltså den är väl bra.. OM MAN KOMMER FRAM, ELLER FÅR TAG I NÅGON!!

Det där jäkla telefonsystemet, att alla nr går till en växel där samma röst alltid säger: Personen du söker är inte tillgänglig för tillfället återkommer imorgon!
KLOCKAN 08 MORGONEEEEEEEN! jobbar aldrig någon eller??

I lördags började Joline bli prickig i ansiktet, på halsen och under blöjan framtill, och nu idag är det ännu mer prickar. Och hennes sår på kinden ser värre ut igen och hon har dessutom fått nåt i munnen(svamp?)
Vårat bvc är JÄTTEBRA, trivs jättebra med henne som har hand om Joline där. Men nu är det så att det går ju aldrig få tag i dom!! Så jag ringde 1177 för att se vad dom hade at säga om saken, men hon babblade bara massa om alla dessa 5 vanligaste barnsjukdomarna.. Jag menar; det säger väl inte mig nåt nu?
Så då ringde jag vårdcentralen i bbg nu för att kanske få en läkartid. Och där fick jag knappa in mitt telefon nummer så dom skulle ringa upp här strax efter 09. Hoppas dom tar emot oss.. Även om prickarna inte är något farligt så vill jag få bukt på kinden och det hon nu fått i munnen(insidan av läpparna)!
Det vore ju lixom bra att få veta om nåt av detta är nåt som smittar, för att tänka på andra i sin omgivning!
Eller ska vi ta för givet nu att det smittar å sen stänga oss inne i några veckor??



Syns inte så bra på bilderna.. men prickar i ansiktet och på sidan av halsen..
Det är alltså mer än vad det ser ut på bilderna..



Bild från igår!! ;oP

Hoppas dom ringer snart! OCH tar emot oss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: