Rosa draken!

Publicerat 2010-03-17 12:25:19 | i kategori Shopping/Tips

Gó dag!
Här sitter jag mest och slöglor en stund nu medans lilla J sover sött däruppe i våran säng!
Det finns ju hur mkt som helst att kolla runt på, och just nu har jag IGEN halkat in på resor :oP
Skulle de inte va skönt att åka bort lite, en vecka eller så, till rhodos kanske!? Jooooooo!! haha!

Igår åkte jag och Joline in till linköping en sväng, mest i brist på annat att göra! Kände inte för att sitta hemma och uggla! Och det blev en sväng på stan i linköping! Hade ju även 2 rabattlappar på lindex á 30% så 2 plagg med 30% på varje följde med hem! Och nu känns Joline genast mkt större.. Handlade strl 74 :o)
Snart har jag en dotter som springer runt och är trottsig minsann, såfort iden går så är väl det redan imorgon!! hehe..

Självklart bjuder jag på bilder även i detta inlägg!



Innan avfärd mot linkan!



"Men mamma, vart fan ska vi, eller va fan gör du??"
haha (ser ut som hon tänker så)



Hemma igen, och direkt provae vi nya dräkten från Lindex..
Och hur söt får man bli!! :o)



(klickbar)

Och detta blev andra köpet!
Även där strl 74.
Så nu kan vi nog redan börja kolla över och använda kläderna vi fick av Vickan m fam!
74 är fortfarande lite stort, men 68 börjar snart bli förbi!!



Kvällen fortsatte med bus framför tvn i sin drakdräkt :o)
Ah den va bara för cool..


<3
Sitta upp förstår ni, det är spännande!


Nu ska jag slå på en balja kaffe och se om det blir människa av mig den här dagen oxå!
hittills har det vart seeegt!
Sen tvätten..

Hoppas ni har en kanonfin dag, trots att solen inte är framme lika mkt idag!!

Postat av: sarah

Haha! Älskar den "arga" bilden!:D Och dressen, såå söt!:)

2010-03-17 @ 20:44:10
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: