Måndag förmiddag!

Publicerat 2010-03-15 11:00:26 | i kategori

God förmiddag!
Här är vi uppe sen kl 09 ungefär.. lilla J valde att väcka sin mamma vid 8.30 ungefär!
Vi har hunnit med att äta frukost, gröt, kaffe och bus! Sitter nu i varsinn stol i vardagsrummet :o)
Jaa Joline älskar att sitta upp så hon ser mycket, och just nu är Annelies fotölj(som vi lånat) en favorit!



Gladfis!



Från nyss oxå!



Gröt!!


Var på kalas igår hos Jolines faster Vickan!
Vickan och Jerker fyllde båda 2 tidigare i veckan :o)
Här på bilden Pappa Tobbe, Kusin Walter, Faster Vickan och Joline!



Igårmorse och förmiddag!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag klä Joline och gå ut en liten sväng..
Skippar nog att promenera iväg, men utanför dörren till solen ska vi iaf :o)
Joline kanske t o m tar dagens första tupplur i vagnen UTE :o)
Hon sover mkt mindre om dagarna numera, och det är såklart kul att hon är med oss mer :o)

Hoppas ni alla får en bra dag!
Får se om jag hinner uppdatera mer under dagen, annars blir det nog till kvällen efter babysimmet!
Ska försöka få med mig min egna kamera idag å se om jag kanske hinner knäppa ettpar bilder!

Hejsvejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: