Lite vårkläder flyttar in :o)

Publicerat 2010-03-26 14:45:05 | i kategori Shopping/Tips

Jaa gud, finns det något bättre just nu än dessa vårkänslor? NÄE!
Det är så otroligt skönt, och framförallt uppiggande! Man blir så glad.. Solen är ju framme och värmer!
Jaa jag njuter.. Och idag kom paketen hem som vi beställde för en veckasen :o) Gissa vad som var däri då? hihi..
Vårkläder :o) I Love it!
Visar lite bilder på kläderna, sen tänker jag ta med mig Joline och en kopp kaffe ut en stund.. Vädret får vi ju bara inte missa!!



Till lilla Liiiiiiin!
Allt är i 74/80 så det är ännu för stort!
Men hon hinner nog växa i det oxå(snabbare än jag tror oxå säkert) hih..



Jag kunde inte mootstå det ROSA!
Dessutom fick vi det lite billigare än det kostar i de flesta andra butiker och webshoppar!
:o)


Och till miiig sjäälv, köpte jag på stan idag :o)
(Mamma A; visst är det väl lite Anita? hihi)
Den satt kanon på, och lite annorlunda färger är kul.. så det gick heller inte motstå :P
Och mjuka leggings i BLANKT kontigt tyg, haha! Oxå supersköna!



Och detta linne är oxå nytt..
Nu har jag allt lite vårkläder ja me.. Så nu får de la räcka med shoppande till mig kanske!
:oP


Nu kaffe i solen!
Pusshej!

Postat av: Elin Jacobsson

din röv kommer passa finfint i domdär brallerna! :D puss gumman min! <3

2010-03-26 @ 14:54:53
Postat av: Annette

Men Cicci då----- håller du på att bli "tant" haha

(tant anita)

2010-03-26 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: