Tävling - Bonde of sweden

Publicerat 2010-06-15 00:33:36 | i kategori Tävlingar


”Jag tävlar hos Familjen Korb om ett Prinsessa eller Prinspall från Bonde of Sweden, tävla HÄR du också!”

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Vad roligt att du hittat till mej genom Malin :)

Tack så mycket!

Här ser du hur jag såg ut före, en viss skillnad ja ;)

http://ericaekera.blogg.se/storebrorochlillasyster/2010/may/fore-och-efter-bukplastiken.html#comment

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Åh tack :D Ja, det är helt otroligt vad dom kan fixa nu för tiden!



Jag säger bara GÖÖÖÖRT :P Tror du skulle passa riktigt jävla bra i septum (näsan). Visst fan gör det ont, men det går ju över och det är helt klart värt det sen!

Jag har haft överallt redan känns det som, men är alltid sugen på en ny :P Funderar lite på en smiley (i strängen, under läppen som bara syns när man ler och så..). Har haft där förut men då klantade jag mej och råkade slita ur den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: