Uttråkad! Frågor/svar om mig!

Publicerat 2010-07-07 23:01:11 | i kategori Cicci svarar

OM JUST DIG

NAMN: Cecilia Hansen
FÖDD: 20 Juli -88
BOR:  Motala
SMEKNAMN : "Cicci" "Cic"
SKOLA: Varv, Södra, Vätternskolan, Platen.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON: Jaa
ÅNGRAT NÅGOT: Inte som jag kan komma på nu
LJUGIT : Tror jag inte
SVIKIT NÅGON: Tror jag inte heller
KÄNNT DIG SÄMST: Näe?
GRÅTIT: Jaa
SKRATTAT: JAAA ♥ 
VARIT SJUK: Ja fyy faaan jävla halsböld, är fortf fast i förkylning!
VARIT UTOMLANDS: Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Ja, Vickan och Linda!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Nej
SKRATTAR DU OFTA: Jaa ♥
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Seg, glad men uttråkad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Dåligt av sjukan
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Verkligen inte
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Det har jag säkert

KÄRLEK!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Svårt?
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Jaa ♥
OM JA, VEM: Tobias Vibjörn(kommer få stryk nu) Karlsson
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD? haha eh.. EN!!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jaa :(
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Såklart, annars är det väl ingen idé eller?
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Charmiga
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Söt räcker gott och väl
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Bryr mig inte, bara dom har charm ;oP
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spela roll?
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Det kan jag väl inte påstå, och räcker väl med EN?

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Just nu nåt mittemellan=brun,blond,gul ful orange.. haha, jobbar på ljusbrun!
ÖGON FÄRG: Grön/grå/blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: ganska långt nu, de tar sig
SNYGG ELLER FUL: haha inte vet jag!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jodå, inte gräver jag ner mig om jag inte känner för att titta en gång extra i spegeln vissa dagar!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: De händer, ja!
ELLER TVÄRTOM?: Nej, vågar man säga till nån att den är ful? (tycker man de så håller man väl de för sig själv)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej, lagom!
SMINKAR DU DIG: Det händer ibland, men inte mycket.
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Somsagt, inte så mkt smink när det väl är!
Postat av: Sofia, mamma till Lilly <3

Sv: Vad gullig du är, tack så mycket!!

Det var första gången hon badade ute, passade på när det var så varmt och hon tyckte nog det var skönt, hon protesterade inte och fick några leenden. Hgillar att bada i badkaren inne i alla fall! =)



Vad stor eran lilla tjej har blivit, himla söt också!

2010-07-08 @ 12:19:05
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: